• GRATIS VERZENDEN
    VANAF €60 INC. BTW

  • DESKUNDIG &
    GRATIS ADVIES

  • RETOUR TOT
    14 DAGEN

  • ALS OP VOORRAAD
    VERSTUREN tot 22u

Winkelmand

Hier kunt u als zorgprofessional alle informatie vinden die specifiek voor u van toepassing is bij Premed. Of u actief bent in de fysiotherapie, podotherapie, als arts of in het ziekenhuis, u bent van harte welkom bij Homepagina Premed

De extra informatie die we u hier geven is :

  • Waar kan ik een account aanmaken?
  • Zijn er aparte condities voor professionals
  • Hoe kan ik me registreren als zorgprofessional?
  • Hoe kan ik de facturen naar een anders adres laten sturen?
  • Kan ik als buitenlandse professional ook zorgen dat ik geen BTW hoeft te betalen?
  • Kan ik ook op factuur betalen?
  • Kan ik een vaste bestellijst zien met mijn voorkeurs artikelen

Waar kan ik een account aanmaken?

Als u zich wil registreren als zorgprofessional of uw buitenlandse BTW nummer wilt registreren, dan kan dit pas als u een account heeft aangemaakt. Dan kunt u gemakkelijk doen door via deze Link naar de accountpagina te gaan.


Zijn er aparte condities voor professionals?

Als premed geven we een groot aantal zorgprofessionals graag wat extra voordeel. U bent immers degene die in de praktijk de klanten adviseert en begeleid bij het gebruik van al onze fysio en praktijk artikelen. Daarom heeft premed een aparte professional prijslijst gemaakt. Een groot aantal artikelen hebben hierbij een lagere prijs dan de algemene prijs. Deze extra korting is niet standaard en artikel specifiek. Er zijn ook artikelen die een zelfde prijs hebben als ze bijvoorbeeld alleen aan professionals verkocht worden en een aparte prijs dus geen enkel verschil maakt (denk bijvoorbeeld aan een behandeltafel). Als we u als professional hebben geregistreerd, ziet u altijd de professional prijs bij de artikelen. Wilt u de algemene prijs zien, dan kunt u of uitloggen of een incognito scherm openen en daar het artikel opzoeken (door bijvoorbeeld de URL te kopiëren).
Wilt u zien hoe u voor deze account nu geregistreerd staat, klik dan hier en spring naar het profiel gedeelte van uw account en u ziet of dit al is gebeurd.


Hoe kan ik me registreren als zorgprofessional?

Er zijn twee manieren om u of uw organisatie als zorgprofessional te registreren. U kunt bellen of mailen met premed en uw professionele informatie doorgeven zodat wij u kunnen registreren als professional. Om dit direct te kunnen bepalen, bijvoorbeeld op het moment dat u wilt bestellen (dus ook buiten kantooruren van Premed), hebben we gekozen, voor een methode, op basis van uw persoonlijke of organisatie AGB code. Vul uw code hiernaast correct in en uw prijslijst wordt direct aangepast naar zorgprofessional. Lukt dit niet, kunt u dit natuurlijk altijd alsnog middels een email of telefoontje met ons opnemen.

U moet inloggen om uw AGB code of BTW nummer in te kunnen vullen.


Hoe kan ik de facturen naar een anders adres laten sturen?

Als u wilt dat de factuur naar een ander (factuur)adres gestuurd wordt, kunt u dit doen door het “ander factuuradres vinkje” te selecteren. Dan kunt u een heel ander adres opvoeren of selecteren. U kunt hier ook een ander factuur e-mail adres opgeven waar de factuur heen gestuurd moet worden. Deze kan helaas nog niet voor meerdere keren vastgelegd worden.


Kan ik als buitenlandse professional ook zorgen dat ik geen BTW hoeft te betalen?

Als u zich wilt registreren als (buitenlandse) onderneming zodat u geen BTW gefactureerd krijgt of moet betalen, kunt u hier uw BTW nummer invullen. Dit wordt achter de schermen gecontroleerd bij de Europese Unie (http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/). Zodra dit is afgerond, kunt u zien dat deze is gevalideerd in uw account.

U moet ingelogd zijn om uw BTW nummer te kunnen registreren


Kan ik ook op factuur betalen?

Voor de doelgroepen Fysiotherapeuten, Ziekenhuizen en Verpleeg- en Revalidatie Organisaties hebben we de optie dat ze de factuur opgestuurd krijgen na het versturen van de goederen en dat ze die factuur achteraf kunnen betalen. Indien u hiervoor in aanmerking wilt komen, is het nodig dat er een account is aangemaakt zodat wij na beoordeling van de aanvraag, de betaal optie "op factuur betalen" kunnen toevoegen aan uw account. Deze zit u dan staan bij de checkout pagina en u kunt dit zien in de profiel pagina van uw account.


Kan ik een vaste bestellijst zien met mijn voorkeurs artikelen?

We hebben voor organisaties die vaker bestellen zoals professionals alle reeds bestelde artikelen toegevoegd aan een bestellijst. Hierdoor kan u deze sneller selecteren en opnieuw bestellen. U kunt ook zelf artikelen toevoegen (via het hartje op de artikelpagina) of verwijderen.


Mail ons

Bel ons

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag

+31 (0)30-2294399